Swt -.-'''

By 19:07


直飙出来
分组分组分组

结果我很不满意我的组
全部好像闭上了嘴巴
一点意见都没有给出来
死定了.
我跟你说,

我们的组根本就没有"合作"这个价值观在里面
没有人会期待我们任何的计划

不期待了

郁闷中

不期待了
越来越闷了


不期待了
让我走吧

不期待了
退出好吗?


不期待了
让他留下

不期待了

真的想走了

不期待了
我想换组


我想换组!!!!!
I want to change to an
other group !!

我知道
我有责任要带动他们
不过我连自己也带
不到了

我的天空今天有
点灰
我的心事像个落
叶的季节
我不知道如何度过今夜
所有的灯早已经全都熄灭

-----------------------------------------------------------
By the way,

I discovered a tiny cute thing.
It's quite famous in our school nowadays.
You will see all the students holding the cuteeee thing
and keep swirling it.
It's body is full of
colour~
and it's small and easy to c
arry through.
Guessed what it is ?????

scroll down to see the answer ''''






















Yea~~~
It's the RUBIK'S CUBE!!
For YOUR information, LCY,
it is not RUBIK CUBE,
it is RUBIK'S CUBE okay???
Dont argue with me about the name already,
Ha, I win !

You Might Also Like

0 评论